Torsdag.

Känner mig pigg och glad just nu och kan inte riktigt komma på varför. Jag borde vara trött för jag måste egentligen sova nu.... anyhow, Idag har det varit en lätt dag. Någon drog i/utlöste/satte igång (vad säger man?) brandlarmet två gånger precis innan första lektionen skulle börja, så vi började några minuter senare. Under Hk'n planerade vi hur vi ska baka våra blåbärsmuffins på måndag. På psykologin hade vi en grym vikarie och vi fick kolla på en dokumentär om en serimördare som härjade här på västkusten under 70-talet. Väldigt intressant film, men det var ganska obehagligt eftersom man kände igen namnen på platser han varit på och mördat folk.
 
Det var varmt ute i solen under lunchen och jag upptäckte att folk inte äter kokade potatisar här? Whaaaat? Potatisar kommer ju till och med från Amerika... Dom äter bara bakade potatisar, hashbrowns och pommes frites här, himla skumt. 
 
En annan sak som jag visste på ett ungefär var att de inte firade Lucia här men när jag försökte förklara för Pattie på bussen hem hur vi firar Lucia kollade hon på mig som om jag drev med henne. Typ som att jag försökte lura i henne att alla svenskar är dum i huvudet och har konstiga traditioner, haha! 
 
Justja! För er som undrar hur jag mår: Mycket bättre! Halsen är nästan helt bra, fattar inte hur allt blev bra under en natt, men jag klagar inte för nu mår jag mycket bättre. Dock inte helt bra, men bättre! Så jag åkte på träningen och försökte lära mig göra whipbacks på trampolintumbling'et. Det är läskigt som bara den för jag blir yr och trött hur fort som helst, så det går lite långsamt på utvecklingsfronten när jag fortfarande är lite sjuk och har varit borta så mycket. Men snart så!
 
Pågrund av träningaen har jag alltså massa extra energi och känner mig väldigt glad och "hoppig" även om jag gjort lite läxor och sånt. Kanske dags att sova innan jag blir övertrött. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Maria

Skönt att höra att du nästan är helt frisk nu! Lycka till med träningen. Puss

2012-09-28 @ 08:14:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0