6 Months

Insåg nyss att jag varit här i mer än 6 månader, vilket är mer än hälften av tiden jag ska vara här. Känns lite trist att mer än hälften av tiden har gått, men jag har massor av saker att se fram emot!
Under januari åkte vi till Sunmountain lodge (1,2), Karina fyllde åtta år och hade poolparty+ familjekalas (3,4,5,8). Skollaget hade sista tävlingen och Senior Night @Bellevue High School (6,7). Jag kikade på Zack's Wrestling Kingco (9) och jag tävlade i gymnastik Kingco turneringen (10,11). Kikade även på Superbowl med familjen och Zack :) (12)

Kommentarer
Postat av: foodlove

jag ska iväg på utbytesår nästa år, ska bli så himla kul! när fick du din familj? :)

Svar: Åh vad spännande, du kommer ha ditt livs bästa upplevelse! :)Jag kände redan min familj sedan innan, så jag ansökte via NWSE som lät mig bo hos den familj jag ville! Men de anda utbytisarna jag har pratat med har sagt att de fått reda på vilka de ska bo hos mellan 3 månader och en vecka innan de skulle åka iväg!
hoppas du får det superkul när du åker! :)
kram!
Helena Frestadius

2013-02-09 @ 23:37:09
URL: http://foodlove.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0