Åker till Hawaii i morgon!

Hej på er! 
Känns som att jag inte har uppdaterat på ett tag, om Distriktstävlingen eller vad som händer imorgon... Vi åker nämligen till Hawaii i morgon! Jag ska till skolan imorgon, hämtar upp Karina när hon slutar kring fyra och sedan drar vi till flyget! Känns som att det var evighetersen mamma bokade min flygbiljett, ganska precis ett år sen faktiskt, och det känns helt overkligt att vi åker i morgon! Jag är överlycklig att jag får åka iväg och jag kommer att ta en massa bilder, försöka blir lite brun och äta massa god mat. Längtar ihjäl mig. Jag dock har en del jobb och läxor från skolan att ta med mig men det ska nog gå bra.
 
Vi kommer alltså att åka till Maui och bo på två ställen, Kihei i under 4 nätter och Kaanapali i en vecka. Andra stälet är tydligen värsta lyxet! Vi ska också äta traditionell hawaiiansk middag en kväll och åka ut på utflykt för att kolla på valar, dessuom blir det nog mycket poolhäng, läsning, lek, snorkling osv! Flyget kommer ta 6 timmar och vi lämnar inte Seattle förens kring 18.00 så det blir en lång kväll! 
 
Nu ska jag packa det sista och försöka sova! 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Åh så avundsjuka vi blir! Här snöar det och snöar och snöar. Ha det nu helt underbart och lägg upp många bilder.

Puss

2013-02-12 @ 09:17:36
Postat av: e-Louise

Så härligt fär er alla att åka till Hawaii imorgon. Och spännande. Här hemma kämpar vi för at hålla näsan över alla snövallar. (nästan) Verkar inte vilja ta slut på snöandet. Jag klarade min kurs i släktforskning och det är jag både glad och stolt över. Mamma hjälpte mig me Lay- Outen och Cici granskade allt jag skrivit.
Annars gör vi inte så mycket. Jag rensar bokhyllor och slänger bort en del böcker och lämnar en del till Erikshjälpen. Morfar spelar bridge och när han inte gör det så spelar han bridge igen eller Vira, Men roligt har han och det är ju bra.
På måndag kommer Lilly hit och skall sova över till tisdag. Mamma är i Stockholm.
Ha det nu riktigt gott och roligt och var rädd om dig. Krama från Mormor och Morfar

Svar: Härligt att höra att ni har det bra! Jag är inte förvånad att morfar spelar kort. Alla här är imponerade att du klarade släktforskningskursen! Kul att Lilly kommer över :) Kram!
Helena Frestadius

2013-02-12 @ 14:39:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0