KingCo weekend

I helgen har jag varit på både mina och Zacks KingCo tävlingar. (KingCo är en distrikt tävling där vi tävlar mot alla skolor vi har haft minitävlingar mot under säsongen, för att se vilka som går vidare till regionaltävlingarna.) Under fredagen kikade jag en snabbis på Zacks turnering/cup med hans mamma innan jag stressade iväg på träning. Tyvärr ramlade jag av barren och var på väldigt dåligt humör under träningen.
 
Gick upp tidigt på lördagen, fixade tävlingsfrisyr och packade innan jag for iväg och kikade på Zacks andra match i cupen. Vid lunch åkte jag iväg till skolan för att kliva på bussen som gick till Roosevelt High School i Seattle där min tävling var. Allting var väldigt dåligt organiserat med uppvärmingar och det var hårt motstånd, men det var kul och jag gjorde förmodligen bättre ifrån mig på Kingco jämfört med vanliga minitävlingar (meets.) Tyvärr räckte inte det till en plats i regionstävlingarna men två av tjejerna i laget (lagkaptenerna) kvalificerade sig till regionals. Innan vi fick veta poäng och placeringar åt vi middag i stan och kollade på när pool 2 tävlade. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0