Ny termin!

Idag måndags började den nya terminen och jag har officiellt gått halva tiden av mitt high school år nu. Jag har bytt ut några klasser och ändrat lite i schemat så det skulle passa osv. Nu har jag Graphic Design (Photoshop och Illustrator) och Contemporary Issues (om nyheter osv) min andra och tredje lektion på A-dagar istället för idrott och Culture and Film. På B-dagar har jag idrott min första lektion istället för HK, fast jag skulle egentligen haft creative writing man jag bytte bort den klassen. 
 
Jag har varit lite förkyld under helgen och veckan men nu taggar jag inför Kingco på lördag och försöker göra mitt bästa på träningarna. Blev just barrprinsessa igen när jag fick uppkörningar i båda handflatorna och fick duscha med plasthandskar. Tyvärr gick det inte att ladda upp bilder ikväll så ni slipper se mina hemska händer. :)

Kommentarer
Postat av: Maria

Hoppas händerna går till sig! Lycka till på tävlingen i morgon. Puss

2013-02-01 @ 08:24:41
Postat av: download photoshop for windows

I've learn a few just right stuff here. Certainly price bookmarking
for revisiting. I wonder how so much effort you place to make the sort of fantastic
informative web site.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0