Sista Hawaii bilderna!

Vi kom sorgligt nog hem i lördags och jag har kommit ikapp med packningen, jetlagen och skolan. Därför tänkte jag ladda upp de sista bilderna från Hawaii!
 
Påväg till sista middagen i hawaii...
Godaste efterrätten jag ätit i hela mitt liv! kallas "Baked Hawaii" och vi åt det två gånger på ett ställe som hette the Hula Grill. Rekomenderas starkt! De har en barfota bar där borden står i sanden. Efterrätten består av en typ annanas kaka med glass innuti och i toppingen är det mashmellows blandat med grädde. Yum!
 
ABC stores är de ultimata turistaffärerna som finns överallt! Man kan köpa allt från dricka, till snacks, lotion, handdukar, tshirts, souvenirer osv. Absolut en av mina favvosar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0