Superbowl Sunday

Imorse var ännu en tidig morgon för mig och Stina (värdmamma) eftersom vi klev upp halv sju för att åka till frisören och klippa  oss. Stannade dock på Starbucks innan, hehe. Stinas frisörvar supersnäll som gjorde slingor på mig gratis eftersom hon inte stod ut med min hemska utväxt, haha! Så nu är håret kort och nyfärgat, dock lite för kort för att det ska passa på mig..När vi var klara blev det shopping i U-village, mer Starbucks, Crepé och Super bowl shopping, eftersom det var Super Bowl idag! Vi hade en väldigt mysig tjejdag :) Senare kom Zack över för att kolla på fotboll, leka med kidsen och äta middag.
 
Beyoncé have ett grymt uppträdande i pausen av SuperBowl och reklamerna var ganska coola (reklamen är alltså andledningen till varför jag och Stina kollade, eftersom jag inte förstår reglerna..) Dock blev det strömavbrott i New Orleans i mitten av matchen så de tog typ en halvtimme extra att kika på matchen. 

Kommentarer
Postat av: Maria

Vilken härlig helg! Lägg ut en bild på dig själv med nya frillan. Puss

2013-02-04 @ 09:25:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0