Gymnastics meet pics.

Denna dag har varit väldigt lång! Tidig morgon, hade ett uppsats prov direkt på morgonen i engelska och vi kikade en väldigt dålig film på filmlektionen. Dessutom stannade jag kvar efterskolan eftersom att alla Freshmen kids fick stanna kvar och plugga inför finals och de ville samt få hjälp av juniors och seniors med olika ämen, plus att man fick juice och kakor. Så jag stannade kvar och gjorde lite matte och umgicks med Zack innan gymnastiktävlingen vi hade underkvällen. 
 
"The Gymnastics meet" gick väldigt bra, min första tävling som "all-around-gymnast", jag tävlade alltså i alla grenar och kom på 5e plats! Börjar bli riktigt taggad inför Kingco men det är värsta sorgligt att vi inte kommer träna tillsammans efter sportlovet... 

Kommentarer
Postat av: Maria

Grattis! Så duktig du är. Var det inte läskigt med bommen?

Svar: Var ganska vingligt, men jag ramlade inte ner en enda gång!
Helena Frestadius

2013-01-18 @ 13:42:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0