Babysitting

Jag har haft både fullt upp sedan jag bloggade sist och inte gjort mycket alls! Jag har varit vid starbucks huvudkontor i Seattle, shoppat, varit till Akvariumet i Seattle och barnvaktat massor under helgen eftersom Stina och Kurt firade deras 10e bröllopsdag :) Jag barnvaktade kidsen fredag till lördag vilket var lätt som en plätt, kikade på film och byggde pärlplattor och badade i trädgården.
 
Det blev det superfint väder så jag och Patty åkte till Factoria för att shoppa och senare åkte vi upp till hennes pool för att bada och sola. Sen under kvällen barnvaktade jag igen, fast denna gång grannarna. Lätt som en plätt igen, vi åt pizza till middag och hade "efterrätts-pizza" med smores smak till efterätt. Middag American style, hahhaha. Problemet när kidsen sov var att grannarna har netflix så jag spenderade mer tid på att bestämma vilken film jag skulle se istället för att kolla på film.. aja. Tjänade iallafall ihop lite shoppingpengar :)
 
 Fick även hem mitt nya band som sitter på kameran från Amazon :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0