Pics

I morgon har jag varit hemma i en vecka och det känns helt overkligt.. känns konstigare att komma tillbaka till den Svenska kulturen och vardagen än det var när jag åkte för ett år sen. Eftersom jag var beredd på att det skulle bli annorlunda där, men nu när jag kom tillbaka var allt så vanligt på nåt sett med samtidigt ovanligt från vad jag blivit van vid under det senaste året. Jag har alltså hunnit vara i stugan, träffa familjen, träffat några kompisar, tränat på gympan och börjat renoverat rummet.
 
// I've been in Sweden for exactly a week tomorrow and it feel very unrealistic to be back... It feels weirder to come back to the Swedish culture and the routines here than when I came to the U.S. a year ago. Probably because I was prepared that it would be different from home there. Everything was so normal when I came back, but at the same time very different from what I was used to in the U.S. So since I came back I've been in my summerhouse, got to spend time with family and some friends, been to a gymnastics prectice and I started to fix my bedroom.// 
 
Bad i Siljan //Swimming in lake Siljan

 
Handlade lösgodis! // Bought some Swedish candy 
 
 
Nya tapeterna för mitt rum! // the new wallpapers for my room
Gymnastik // Gymnastics
Leker frisörsalong // cutting dad's hair
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0