Road trip to Ephrata

I måndags fixade jag naglarna med Patty på morgonen så jag kunde umgås med henne innan hon åker till Californien. Sedan for jag, stina och kidsen österut till Kurts syster. Det var typ 40 grade när vi kom fram dit så vi satt mest inne vid A/Cn och åt isglass. Senare for vi vidare på våran road trip till Grand Coulee Dam, som var byggd medas "the New Deal" hände under 30-talet. Vägen dit var verkligen fin. De hade en laser show där som berättade hela historien om floden och dammen. Ganska intressant, men det var ganska myggigt så jag är myggbiten över hela benen nu :(
Kom hem till Kurts syster vid midnatt.
 
Idag var det lika varmt igen så vi åkte och badade innan vi åkte hem igen. Poolen var himla cool med rutchbanor, hinderbanor och trampoliner :) Hade inte förväntat mig sån bra pool i en liten stad som Ephrata (pytteliten stad).
 
 

Kommentarer
Postat av: Morfar

Häftigt!

2013-07-03 @ 19:33:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0