Resväskor

Hej hej! 
Insåg idag när jag köpte en till resväska att på onsdag är det exakt 4 veckor kvar här vilket känns både trist och roligt på samma gång. Mycket blandade känslor...Himla kul att få träffa min familj, alla mina kompisar, komma tillbaka till gymnastiken och så, men jag vill verkligen inte åka härifrån heller. Ska klura ut vad jag ska ge till min kära värdfamilj och allt jag vill hinna med att göra innan jag åker. Jag går en dag till i skolan på måndag, vilket kommer vara en halvdag sen har jag ingen mer skola här borta... Så jag ska ta mitt sista finals prov i matte och åka hem innan lunch och sen är skolan slut. Sista dagen i High school. Men det känns ändå bra att jag får en extra månad här så jag får ha lite semester :)
 
Jag gick ju alltså på graduation i torsdags, och på fredagen kom våra underbara grannar över med ett kort, blommor och min favorit glass! Så himla gulliga, har inte haft så bra grannar som jag har haft här! Efter graduation fick jag blommor av min fina familj också. 
Idag hade Lukas gymnastikuppvisning på morgonen, sen gick vi ut och åt frukost, tog det lugnt hemma ett tag innan jag åkte in till Bellevue för att se The Great Gatby på Bio, boken är mycket bättre än filmen... Sedan köpte jag två resväskor så jag får med mig alla saker hem. Under kvällen har vi haft filmkväll och kollar på "Limitless."
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0