SOMMARLOV!

Jag har en rolig och en tråkig sak att berätta.. Den bra saken är att jag hade mitt sista prov idag och sista skoldag, Wohoo! Efter skolan åkte jag och Patty till Jamba Juice för att fira lite granna :) Den tråkiga saken är att det är exakt en månad kvar tills jag kommer vara på flyget hem till Sverige just nu.. Jag har så himla mycket jag vill hinna göra här innan jag åker hem, och såklart vill jag ju inte lämna min värdfamilj. Men det ska bli kul att komma hem också.
 
Idag har det varit superfint väder sedan jag kom hem innan lunch, så vi har lekt utomhus, åkte till poolen för att kolla på Karinas simträning och sola, plud att jag var ute och sprang när det var typ 25 grader varmt ute, dålig ide om jag får säga det själv... Men nu öser regnet ner så vi får se vad vi gör imorgon 
 
Nu ska jag fortsätte jobba på mitt projekt jag ska ge till min värdfamilj innan jag åker hem :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Härligt. Nu har du ett välförtjänt sommarlov. Njut nu av din tid och oroa dig inte för mycket över att åka hem. Vi finns här och längtar efter dig. Passa på att ha så roligt du kan. Puss

2013-06-18 @ 07:26:14
Postat av: Marie-Louise Löfgren

Grattis till det jättefina betyg
Kram Morfar o Mormor

2013-06-20 @ 10:39:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0