Bilder fran senaste helgerna

Har inte bloggat och lagt upp bilder pa nan vecka eftersom vi har haft andra saker jag prioriterat fore bloggen, sa jag tankte att jag kunde lagga upp dem nu istallet. Sitter pa skolan sa jag har inte bokstaverna med prickar..
 
tva helger sen fick Karina ett diplom for att vara en "waste-watcher" (hon ser till att folk atervinner och slanger mat i komposten pa skolan)sa de uppmarksammade henne och nagra klasskmrater i en park pa "Earth day"
Torsdagen darefter akte vi till Alki, som ligger pa andra sidan Seattle for att ata middag och njuta av solen.
Under senaste helgen sa hade Lukas en Tee Ball match som vi var och kollade pa med Kurts syster m. familj. :)
 

Kommentarer
Postat av: Marie-Louise Löfgren

Så fina bilder du har tagit. Som alltid. Imorgon åker morfar och jag till Halmstad och firar Kerstin, morfars syster som fyller 70. Sedan åker vi till Johan ett par dagar och så Cici ett par dagar och sedan åter till Tällberg. Kram på dig.

2013-05-08 @ 23:54:00
Postat av: Mamma

Åh, så härligt. Ser ut som sommar. Underbar bild på Karina och Lukas. Saknar dig. Puss

2013-05-09 @ 08:46:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0