finväder och grejjer!

Hallådär, Vi har haft kanonväder sen i onsdags så jag har spenderat så mycket tid som möjligt i solen. Har varit nästan 20° varje dag och sol, så vi bara njuter tills "seattle-vädret" kommer tillbaka :)
 
Åt middag hos grannarna under fredagkväll och hela lördagen har varit full rulle. Kurt sprang ett half-marathon på 1h 40 min och Stina, jag + kidsen joggade 1 mile (1,6km), hans syster m. man + son kom över och kikade på Lukas tee ball match, vi åkte på starbucks och åt middag utomhus för första gången för i år. Resten av kvällen spenderades med familjen+kurts systers familj som sover här inatt. 
 
Annars då?
Jo jag pluggar lite Great Gatsby eftersom jag vill se filmen när den kommer ut om en vecka! Och jag pluggar inför mitt "Advanced Placement Test" i Psykologi som jag ska ta på måndag, kommer förodligen vara supersvårt!
 
ska lägga in lite bilder på datorn framöver men tills dess så blir det lite instagram bilder. Heter helenafrestadius där!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Åh så härligt med finväder! Här har i vart fall snön smält (utom en del i skogen vid Trönö) men det är ingen värme. Till veckan ska det bli upp mot 20 grader några dagar så vi också får njuta av lite värme.

Hoppas du har det bra vännen. Puss

2013-05-05 @ 21:12:23
Postat av: Marie-Louise Löfgren

Lycka till med psykologiprovet. Kram

2013-05-05 @ 23:26:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0