Hej hej!

Jag har inte skrivit så mycket på sistonde eftersom vi börjar närma oss slutspurten i skolan. Plus att jag och min värdfamilj åker till Dinseyland och Arizona på lordag så jag måste jobba ikapp med massa läxor... Men idag är det sista dagen i skolan innan vi åker eftersom vi är lediga i morgon. Vi är lediga eftersom vi hade en inbygd "snödag" ifall det skulle snöat under vintern så vi hade missat en skoldag.. Så idag är det campus day vilket är en ganska lugn dag. Vi hade finals i idrott och sprang två miles (typ 3 km) men annars har vi haft kortare lektioner, ska grilla  till lunch och få våra yearbooks :) Sen har vi andra aktiviteter som dodgeball, tvspel, pingis mm. efter luch tills vi slutar :)
 
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Tufft liv du har ;)

Men det är du värd, ledighet och roligheter!

Puss

2013-05-23 @ 21:27:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0