Leaving for the happiest place on earth tomorrow!

Imorgon morgon kl. 6.15 lämnar vi huset för att åka till SEATAC (flygplatsen) och sedan bär det av till California! Disneyland för att vara mer exakt, "the happiest place on earth!" Jag är såååå taggad, även fast vi pratat om resan och haft nedräkning så känns det inte som att vi åker redan imorgon.
 
Eftersom vi har varit lediga idag så har jag packat, shoppat lite småsaker innan resan, simmat på simklubben  under tiden Karina hade träning och fixade naglarna med Stina. :) så nu är jag nästan redo för att åka iväg till California och Arizona!
 
Ska försöka uppdatera så mycket som möjligt, men om inte annat så uppdaterar jag med massa bilder när jag kommer hem! Ska fundera på om jag ska ta med kameran när vi går in på Disneyland och California Adventure eller lämna den på hotellet. Det klias i fingarna eftersom jag vill ta så mycket bilder, men på samma gång vill jag inte tappa bort den.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Åh vilka fina naglar! Ha det nu bäst :)

2013-05-25 @ 20:46:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0