Liberty presents: The Wizard of Oz!

Ikväll gick jag, la familia och Patty ut och åt på Tapatillo som är en mexicansk restaurang, (alla hätr borta är värsta föttjust i mexicankst...) innan vi gick på en musikal :) Vi såg "the wizard of oz" vilket är värsta klassikern här i the u.s, första filmen i färg om jag inte minns helt fel. Det var folk skolan som spelade och deltog och de var värsta duktiga, kunde sjunga och allt. Så vi hade riktigt kul innan vi kom hem sent och kidsen blev gnälliga...
Kunde tyvärr inte ta bilder under föreställningen så jag tog inte med kameran.
 
Imorgon är det fredag, wohoo!
 
Mormor- kolla vad jag har på mig! :)

Kommentarer
Postat av: Marie-Louise Löfgren

Ja jag ser. Kul att du använder den. Jag hade glömt bort att du hade den.Lilly pratar mycket om "Ninni" när hon ser dig på kort. Hon sköter ju paddan själv och tittar på kort. Smart lillasyster du har. Måste brås på dig. Love you.

2013-05-03 @ 23:38:23
Postat av: Mamma

Snygg tröja!

Kul att det var en bra musikal. Trött i dag efter helkväll med Cici och Peter igår på Bruce. Men roligt var det. Puss

2013-05-04 @ 10:21:10
Postat av: Anonym

Nu ska du få höra något som jag alltid också får höra: "Vad du är lik din mamma!"

pokonis!

2013-05-05 @ 21:43:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0