Good bye for a while!

Jag och Stina (värdmamma) har precis lämnat av mor min, lillebror och lillasyster, några tårar fick torkas men vi ses snart igen. Ikväll ska vi campa med grannarna i trädgården som har barn i samma ålder som Karina och Lukas (mina värdsyskon). Marshmellows och varmkorv väntas till middag. 
 
I morse stekte jag och Stina svenska pannkakor till frukost. Mums! Sedan åkte jag med Lukas och Stina till ett barnkalas i parken. Väldigt annorlunda motför de jag hade när jag var liten. Blev det lite mer packning under eftermiddagen och lite mer shopping på Old Navy. Efter det fanns inte så mycket tid kvar innan vi skulle åka till flygplatsen så det är vad vi gjort idag!
 
//Me and my host mom have just left mom, my little brother and sister at the airport. I'm a little sad but it's actually now my "life in america" starts! Tonight we're camping in the backyard with the neighbours. Marshmellows and hot dogs for dinner!
 
Stina and I made Swedish pancakes for breakfast. That was appreciated :) Lukas, Stina and I went on a birthday party in the park, very different compared to birthdaypatries at home when I was little. When I got home we packed a little more and did some more shopping at Old Navy. //

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0