Garden d'lights

Idag har jag tagit det lugnt hela dagen, kollade på sista avsnittet av the voice och min favvis vann! När halva dagen ägnats åt tv, gick jag ut värsta killer-promenaden som kommer ta död på mina ben imorgon. Ikväll var min värdfamilj och zack ute på middag på en mexikansk restaurang och sedan åkte vi till ett ställe som hette garden D'lights (efter vårat dagliga starbucksstopp, såklart) för att kolla på en utställning av massa lampor. Det var riktigt häfttigt hur de hade satt upp alla dekorationer gjora av lampor så det blev en utställning. Sen åkte vi hem och nu sitter jag och kikar på filmen Elf, haha. 
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Beautiful

2012-12-22 @ 22:19:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0