Instagram!

Lägger upp lite instagram-bilder från i helgen medans jag pluggar vidare eftersom det inte är lika intressant..
Jag har pysslat med mina hörlurar så nu trasslar dem sig inte! Bästa jag gjort på länge, plus att de ser ganska fina ut :) Det enda jag gjorde var att skära ett snitt på långsidan av en pärla, försökte öppna den lite med hjälp av naglarna för att få sladden emellan, och vips så är det klart!
tips #1 är att inte fylla upp salled helt smockfull med pärlor eftersom den inte kan böjas då.
tips #2,hitta på nånting annat än naglarna att använda då det verkligen gör superont när undersidan av nageln skadas...
 
Idag (Tisdag) försov jag mig ganska mycket av nån konstig anledning, så det gjorde min morgon ganska dålig om jag får säga det själv, men resten av dagen har varit bra. Kom hem och kika på The Voice (zack tvingade mig att börja kolla och nu har jag blivit värsta insatt i det) och pratade med Eric ett tag (min värdpappas systerson) som bott hos oss igår och idag för att följa med på Kurts jobb och så. Han är hur snäll och trevlig som helst och jag önskar jag hade en storebror när jag umgås med honom, (ska skriva ner att jag vill ha en storebror på min önskelista.)
 
Gymnastikträningarna går superbra, börjar lära mig lite nya grejer på barren och fick nyss en Bom rutin. Ska försöka filma tävlingarna vi har på torsdagar så ni får se! Dock missade ni inget spektakulärt i torsdags när jag glömde bort halva friståendet, haha! 
 
Sovgott och ha det bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0