Julbak!

Efter Lukas kalas åkte jag på en BBQ/playdate med mitt underbara gymnastiklag! Vi lekte lekar och åt inprincip hela tiden, och pratade om världens undergång den 21 december. (Jag har massa lekar jag ska lära er där hemma om jag överlever jordens undergång när jag kommer hem!!!!!)
 
Under kvällen har jag bakar lussekatter alldeles själv, så det luktar verkligen jul i hela huset och jag är väldigt glad att få äran att ge dem deras första lussekatt. Nu saknas bara knäcken och pepparkakorna! Jag har även kollat på Grinchen (versionen med Jim Carrey) med kidsen framför nya eldstaden, väldigt mysigt! När de gick och lagt sig försökte jag ta itu med min enorma hög av läxor, men det slutade med att jag skypade med mina fina föräldrar och kollade på olika engelska dialekter på YouTube. Haha!
 
Nu ska jag krypa ner i sängen för imorgon ska vi kolla på lucia tåg som svenska skolan framför. Jag har abslout ingen aning om varför de gör det en helg för tidigt, men det kommer bli superkul att göra nånting svenskt som omväxling (Även om vi har svenska juldekorationer som änglaspel, tavlor och handdukar som säger "God Jul" och vi bakade lussekatter.)

Kommentarer
Postat av: Maria

Vilka fina lussekatter!

2012-12-05 @ 20:35:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0