depp

Igår fick alla 96:or ett brev om vilket gymnasie de blivit antagna på, jag kom såklart in på mitt förstahandsval när jag hade mvg i alla ämnen. Men det är inte det som är problemet, utan det är att Sundsvalls Tidning hade massor med listor med vilka personer som kommer att gå vart och vilka som kommer att gå i samma klass. Jag känner eller vet vilka 27 st är som skulle gått på min linje, jag vet vilka 29 st är som kommer gå på samma skola fast på samhällslinjen, plus några till. 
 
Det är så extremt frustrerande att veta att jag inte kommer gå med varken min allra bästa vän sedan dagis och min bästa vän från gymnastiken. Jag vill inte ens åka nu, typ, känns det som. Eller jo det är klart jag vill åka till USA och uppleva allt där och ha mitt livs bästa år. Men det blev bara lite jobbigt att veta att man alltid kommer ligga "steget efter" alla kompisar... 
 
Kan inte tiden bara stanna här hemma så jag får gå med mina kompisar istället?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0