Junior year at Liberty High School

Under mitt skolår kommer jag alltså att gå på Liberty High School i Seattle. Det ligger ungeför 20-30 min från huset där jag kommer bo. Skolan börjar dessutom 7.28, 4 dagar i veckan (9.58 på onsdagar).  Problemet är att jag kommer behöva gå upp innan halv sex varje morgon och jag är verkligen ingen morgonmänniska så jag kommer vara så bitchig och grinig i början av terminen, så ingen kommer vilja vara kompis med mig förens jag vant mig vid de tidiga mornarna...
 
Jag har även fått ett schema av skolan för både höst-och vårtermin, även om det nog kommer bli några ändringar.
Ht-12
English
Fitness/Condition
Guitar 
Spanish
Foods/Nutrition
Psychology
Algebra
US History
 
Vt-12
English
Grephic design
Guided study
Spanish
Creative writing
Psychology
Algebra
US History
 
Skolan kommer sluta väldigt tidigt, typ kvart över två. Men efteråt kan man välja till aktiviteter som gymnastik, simning, körlektioner mm.
 
Dom vi pratat med på skolan låter iallafall väldigt positiva och glada att jag kommer och dem är verkligen väldigt hjälpsamma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0