Min värdfamilj♥

Jag känner personligen att jag ska bo hos världens bästa värdfamilj. De bor i Seattle, Washington på västkusten. Mamman heter Stina, Pappan Kurt och de har två barn, Karina 7år och Lukas 5år. Mammans föräldrar kan svenska och de är ursprungligen från Sverige. 
 
Mamman är fortfarande mammaledig (typ hemmafru) men jobbar egentligen på en skola. Hon är väldigt vältränad, lagar hemmagjord och nyttig mat. Pappan jobbar som säljchef. Båda springer triathlon och är sådär hurtiga och hälsosamma. Inte värsta soffpotatisarna som käkar McDonnals varje dag, tack och lov!
 
Min blivande lillasyster går i gymnastik, dans och fotboll, ser ut som en liten ängel och har precis gått ut ettan. Lillebror går i fotboll och baseball om jag inte minns helt fel, även han ser ut som en typisk svensk med blåa ögon och blondt hår. 
 
De har även planerat in massor av roliga saker som jag ska få följa med på när jag bor hos dem. T.ex. Rodeo, deras version av kräftskiva, på sportlovet ska vi åka till Maui(!!!!), det kommer förhoppningsvis bli en skidweekend i fjällen och kanske någon annan utflykt.
 
Jag har alltså fått världens bästa värdfamilj. Punkt slut. Mitt år i USA kommer bli världsbäst hemma hos dem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0