ansiktsmålning, tatueringar och skägg.

Igår stod plugg och konsert på schemat med Patty. Vi gick runt downtown Seattle och kikade i affärer åt mat. Hon visade mig "the Gum Wall". Vet inte om jag ska vara fascinerad eller äcklad av alla tusen olika tuggummin som var där på väggen. Plus att det var massa folk som var där och skulle ta kort och greja, så jag fick stå i kö för att ta mina bilder...
Därefter började det regna när vi skulle gå 2 km från pike place market till kosertstället som ligger vid Space Needle. Vi drack två starbucks vid Seattle Center innan vi träffade Pattys coola kompis Kyle. Han var verkligen ascool! Halv häftig frisyr, lite udda personlighet och hade värsta coola spiral-leksaken som jag ska önska mig i julklapp av någon snäll människa. Personerna som spelade på "konserten" var också lite halv udda, ansiktsmålning, massa tatueringar och skägg. Inte på samma person dock. Sedan åkte vi hem, slut på den roliga kvällen. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0