Breaking Dawn Part 2

Hej på er! Jag har hamnat lite efter med bloggningen, så jag tar igen allt från helgen nu istället. Igår, söndag, pluggade jag inför mitt psykologiprov jag hade idag. Var verkligen hur segt som helst att hitta motivation för att plugga och jag var ganska seg i kroppen av nån andledning. 
 
På eftermiddagen hämtade vi upp Zack och vi gick på bio, sista Twilight filmen. Himla sorgligt att det var sista och veta att det inte kommer att komma en till film faktiskt. Men vi hade det jättekul, speciellt jag som höll på att skratta ihjäl mig när Zack skrek som en galning i slutet av filmen, hahah! Plus att jag frågade om han ville gå på morp med mig, (prom baklänges) så tjejen måste fråga killen. Jag var faktiskt riktigt påhittig som gjorde en "guld biljett", som i Kalle och Chokladfabriken, där jag frågade om han ville gå med mig och stoppade biljetten i en Marabou chokladkaka. Verkade vara uppskattat iallafall! :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0