Ett litet livstecken

Hejhej!, Jag är förvånad att det fortfarande är folk som kikar in här!
 
Denna vecka har jag haft en massa saker att göra och massa saker jag vill visa upp här i bloggen! Min dator har blivit himla seg av alla bilder och min externa hårddisk har kollapsat så jag måste lämna in den. Hoppas alla mina bilder är kvar på den, annars kommer jag nog helt ärligt börja gråta.
 
Sedan sist jag skrev, när det nu var, har jag varit ute på middag, tränat gymnastik varje kväll, pluggat, juldekorerat, tävlat för första gången och varit på skolan. Tänkte lägga upp lite bilder när jag kommer hem ikväll eftersom jag sitter på skolan just nu, men jag kan lägga upp några instagrambilder så länge. Ska försöka blogga lite oftare, men jag kommer att ha fullt upp hela nästa vecka, så ha låga förhoppningar och bli positivt överaskad om jag skriver lite då och då.

Kommentarer
Postat av: Cici

Jag kollar in här varje gång jag startar webläsaren eftersom jag har din blogg som min startsida :-)

Paket till dig postas i morgon. Miss U! <3

Svar: låter superbra det ;) Miss you too! <3
Helena Frestadius

2012-11-30 @ 20:13:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0