Euuuwww, feets

Jag har helt glömt bort att skriva här, speciellt om gymnastiken. DEN ÄR HELT UNDERBAR! Passar mig utmärkt, jag gillar coacherna och tjejerna och killen i gruppen. Allt är prerfa! Jag tränar alltså 5 ggr i veckan så det har varit lite svårt att hinna med allt osv. Oturligt nog ramlade jag ner från bommen när jag tränade piruetter... stukade foten och var till vårdcentralen för att kolla så allt var som det skulle. De tog lite röntgenbilder, klämde och kände och sa att att var som det skulle. Bara en rejäl stukning. Så jag fick ett superduper bra skydd som gör att jag kan gå helt normalt utan att det gör ont, amazing!
Så här såg det ut andra och tredje dagen efter stukningen,så alla som har fotfobi bör ej kika på bilderna, just sayin'!
 
BTW, nej jag har inte värsta fotfetischen (eller vad det nu heter), haha!
 
DAY 1:
DAY 2:
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Men stackare! Vilken tur att ingenting var brutet, men var nu försiktig så att du blir bra och kan träna ordentligt igen. Puss <3

Svar: ska köpa ett tränings-fotskydd att ha på träningen...
Helena Frestadius

2012-11-09 @ 09:20:15
Postat av: e-Louise

Oj då. Det var en rejäl stukning. Skönt att du fått ett bra stöd. Jag ser på dina fotbilder att du begåvats med samma krökta tår som jag har. Speciellt lilltån. Håll till godo. Var rädd om dig.
Kram

2012-11-09 @ 10:10:37
Postat av: Cici

Ovanligt färggrann! pokonis <3

2012-11-09 @ 19:40:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0