Gymnastics meet!

I lördags hade vi fullt upp! På morgonen hade Karina en gymnastiktävling vi var och kikade på. Såklart fixade jag hennes hår, försökte göra något nytt men vi fick lite bråttom så jag slängde ihop något lite halv slarvigt. Under tävlingen fick hon massor av kommentarer om hur fint det var och att hon skulle fått ett pris för finaste frisyren om det fanns ett sådant pris. Såklart var jag superstolt och tog åt mig! Hon var jätteduktig på tävlingen också och fick pris för "tightast/mest spända kropp på barren." 
Senare underdagen firade vi Lukas som fyller år snart och min värdmammas pappa som fyllde år för några dagar sen med en tidig Thanksgiving dinner. Det var verkligen hur gott som helst och folk skojjar inte när de säger att det enda man gör på thanksgiving är att äta, haha!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Grattis till Karina och fantastisk frisyr!

2012-11-22 @ 08:42:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0