Halloween!

Igår övertalade min familj mig att följa med på "trick or treat" eftersom det är första och sista gången jag firar halloween som "barn" i usa. Grannarna kom över och käkade pizza innan vi spökade ut kidsen, och sedan gick vi ut och tiggde godis. Vi åkte upp till ett finare område, som var hur utsmyckat med halloween dekorationer som helst! Himla fränt när det hänger skelett från träd, pumpor överallt, häxor, fönster målingar och statyer. Det fanns alla slags dekorationer man kan tänka sig, gånger tre. Ett hus hade tillochmed dekorerat insidan av huset med ett spöke som flög runt i hallen, "lasertag-ljus" och spindelväv överallt, så. himla. coolt.
 
Jag är glad jag följde med även om det betydde att jag fick sitta och skriva en engelska uppsats till halvtvå på natten. 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Vad hade du klätt ut dig till?

Svar: cougar fan
Helena Frestadius

2012-11-02 @ 07:30:07
Postat av: Daniel I-Wik

Förstår att det var kul att fira Halloween i USA! Jag firade i England för några år sedan, det var likadant där då alla engagerade sig, spökade ut sig och dekorerade husen och trädgårdarna, det var häftigt!

Ha det bra! :)

Svar: Det var verkligen superkul! Jag förstår att det måste varit kul i England också :)
Hoppas du har det bra på skvadern! :)
Helena Frestadius

2012-11-03 @ 02:08:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0