Instaweek!

Lite bilder från min instagram senaste veckan,  jag heter förövrigt: Helenafrestadius om man skulle vilja följa mig där!
#1:Snöpulver som min värdmamma köpte till mig så jag inte skulle känna sån hemlängtan.
#2:Första gymnastikträningen. Har inte använt denna dräkt på mer än 5 år och den passar fortfarande!
#3:Träningen gick åt skogen när jag stukade foten i slutet..
#4:Obama vann valet, (Tjohoo!)
#5:Stannade kvar efter skolan, på en fredag, för att gå på ett "möte", som den pluggis jag är, så pluggade jag såklart.
#6:Värdmammas tofflor jag adopterat när hon tänkte kasta dem. Supermysiga att ha när inte vanliga skor pasar.
#7:Såg den riktiga versionen av Grinchen
#8:Konsert/Starbucks med Patty
#9:En av grabbarna som spelade på spelningen.
#10:Frukost,Bio och Lunch med Zack!
#11:Waterfall braid
#12:Fixa håret på lillsyrran!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0