Ledig måndag!

Igår, 11/11, var det Veteran's Day här, alltså memorial day som resen av världen kallar det (om jag fattat allt rätt...) så man hedrar alla som är i militären och hjälper landet att kämpa för fred. Vilket ledde till att vi hade en ledig måndag!
 
Så tidigt i morse (9.30) hämtade Zack upp mig, bjuppade på frukost, bio och lunch! Känner mig värsta oförskämd i den här "dejting-kulturen" när jag aldrig behöver betala för nånting, haha!  Vi såg på James Bond filmen Skyfall, om jag ska vara ärlig fattade jag ingenting. Precis som alltid när jag kollar på såna filmer. Men bion hade huuur sköna stolar/fåtöljer som helst så jag var nöjd.

Kommentarer
Postat av: Maria

Så skönt med lite extra ledighet! Verkar som du är fullt sysselsatt, som vanligt. Du får försöka bjuda igen. Det kanske är dags för en svensk afton? Då får du bjuda på middag och underhållning :)

2012-11-13 @ 09:52:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0