Month #3

(1-5) homecoming dansen(6) Hallowee(9) bowling@Lucky Strike m, utbytisar(10) 5K för colan cancer 11-12) IKEA!
 
Min tredje månad här i staterna. Tiden bara flyger iväg trots att jag "bara" går i skolan, pluggar och tränar på dagarna, och vi hittar på aktiviteter på helgerna. Jag saknar Sverige en del och insåg just att jag förmodligen kommer uppleva en grön/grå jul. Det är ganska tragiskt faktiskt, och en annan tragisk sak är att det redan har gått mer än 1/4 av hela min utbytestid, men jag har massor med roliga saker att se fram emot. T.ex. börjar jag träna AG ikväll med Liberty's gymnastik lag! Är en himla nervös tjej som bara väntar på att träningen ska börja om en timme!
 
En liten rolig sak är att min moderjord hemma i Sverige har flyttat till ett nytt hus, så när jag kommer tillbaka så flyttar jag in i ett nytt hus igen.

Kommentarer
Postat av: Emma Norin

Hur stort är valet Helena? Är det mycket snack om det?:)

2012-11-06 @ 15:04:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0