@school

Hej på er! Just nu jag sitter i biblioteket på skolan och väntar på att min filmlektion ska börja så jag kan äta där istället. Allting är superbra just nu, sovmorgon i morse, jag var med och lämnade Karina och Lukas på deras skola och det uppskattsdes verkligen. Min värdmamma skjutsade mig till skolan och vi hann med en starbucks innan, så jag kunde vara som alla coola kids här med en starbuckskopp i handen  ;)
 
Igår gick gymnastikträningen superbra. Jag fick lära mig ett fristående, lärde mig nya saker på barren, foten börjar kännas lite bättre och är inte lika svullen! Dock har jag världens blåmärken på höfterna och låren från barren.
 
En annan sak som är superbra är att jag knappt har några läxor eller uppgifter i skolan så jag har kunnat kika på "parenthood" de två senaste kvällarna med mina värd föräldrar. Superbra och kul tv-serie, rekommenderas att kika på!
 
Bara så alla vet har jag kämpat superhårt med att få till "åäö" i det här inlägget eftersom de inte har de bokstäverna på tangentbordet, så jag har kopierat och klistrat in från google translate på varende ställe, haha...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0