Thanksgiving pics!

Sedan i Torsdags har jag varit på Thanksgiving break och bara tagit det lugnt. Vi åkte ner till min mammas (och värdmammas) morbrors ranch för att äta min första thanksgiving middag! Har umgåtts med släkten och pratat med alla kusiner, åt en massa gosaker och en superstor kalkon! Jjag sov hos min kusin och hans fru, och vi gick vi upp tidigt för Black Friday shopping. Jag gick alltså upp kring 6 för att åka och shoppa och kolla på alla fina juldekorationer de sätter upp! De har jättebra och galna reor dagen efter thanksgiving så det var ju klart att vi skulle shoppa! ;)  Vi hann med lite ridning på hästrna innan vi åkte hem igår kväll också!
 
Idag har jag har träning och funderar på vad jag ska göra resten av dagen. Blir troligtvs plugg och filmmys!

Kommentarer
Postat av: e-Louise

Det ser gott ut vad det nu är ni äter. Fina bilder på er alla. Vem rum är det du , Carina och Lukas sitter i. Kan ju inte vara Ulf och Pats, för TVn är nog för liten.
Skönt att höra att du har det så bra. Kram

Svar: Jo det är Ulf och Patsys vardagsrum :)
Helena Frestadius

2012-11-25 @ 10:55:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0