cowgirl för en helg

Under helgen åkte vi ner till ranchen i Vancouver för att hälsa på massa kusiner och rida. Såklart stannade vi på burgerville båda vägarna till och från, men det hör till! På lördagskvällen åkte vi alla mina kusiner med flickvänner osv. och bowlade. Tror vi var upp mot 8 pers som bowlade, så det var verkligen uppskattat att dom orkar ta med mig på sånt kul! På söndagsmorgonen red vi in till byn och åt mexicanst till lunch innan vi åkte hem till Seattle igen. 
 
Denna vecka kommer bestå av massor av plugg eftersom alla termins-slutprov är om två veckor och jag kommer vara ledig för en långhelg denna helg. Så jag kommer förmodligen inte skriva supermycket här om jag inte kommer på något speciellt att berätta. 

Kommentarer
Postat av: e-Louise

Lycka till med pluggandet. Sockarna är skickade till dig i tisdags. Idag skall vi ha födelsedagsmiddag för morfar. Mamma kommer och Simon. Och Lilly. Hon har bott här sedan i måndags, eftersom mamma varit i Stockholm. Ha det så gott. Kram

2013-01-10 @ 09:19:51
Postat av: Hanna

Ååh mysigt det såg ut :D och fina hästar hihi :)
Blev sugen på att rida tack vare bilderna :((

Svar: Världens finaste hästar! Du skulle älskat att vara här!
Helena Frestadius

2013-01-12 @ 23:23:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0