en liten update!

Hej hej! I onsdags drog skolan igång igen med en sovmorgon och sedan återgick allting att vara som vanligt. Det känns skönt att komma igång med rutiner igen iallafall, och skolan går bra även om det börjar dra ihop sig för "finals-week" i slutet av januari. Tydligen är det efter alla terminsprov allas betyg sjunker så jag börjar bli lite nervös!
 
Gymnastiken drog igång igen under ondagen också. Känner att jag är helt ur form och jag har massa träningsvärk, uppkörningar i händerna och blåmärken på axlarna från de två första träningarna, men det går förhoppninsvis snabbt att komma tillbaka! Dock är det väldigt sorgligt att det bara är 3 meets(tävlingar) kvar tills Kingco (en regionstävling), och efter Kingco blir det dristricts om man gör bra ifrån sig. 
 
Nu ska jag sova och tagga inför sista dagen i skolan innan helgen! Natti...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0