femte månaden, CHECK!

Har nu varit här i fem månader och tänkte göra en liten resumé som vanligt! Den sjätte månaden startade precis som den första, på ranchen i Vancouver med ridning och familjemys med kusinerna!
 
Känns som att tiden går alldeles för fort, känns som att jag kom hit för en vecka sedan, men på samma gång känns det som att jag har varit här hur länge som helst för att jag kommit in i alla rutiner osv. Känns både spännande med allt som kommer hända snart, men lite sorgligt att allt går så fort. 
Under andra halvan av december hade det snöat 1 gång, den 18e december och vi fick sovmorgon från skolan. Vi kikade på garden D'lights och zack följde med. Jullov i två veckor och firade julafton hos min värdmormor, åt risgrynsgröt på juldagsmorgonen och firade jul två gånger till med min värdfarfar och Kurts sida av familjen. Fick massor av underbara presenter och hade det allmänt superbra och mysigt under julen! Köpe nya täckisar på mellandagsrean och har umgåtts med Zack under lovet. Åkte skridskor och shoppade. Vi hade nyårs fest hemma hos oss med stina och kurts kompisar plus alla barn. Återgick till skolan den andra januari och första helgen på året åkte vi ner til ranchen för att rida och jag bowlade med kusinerna. Kanon bra slut på 2012 och start på 2013!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0