Fredag!

Idag har det alltså varit fredag hela dagen, precis som alla andra fredagar. Skolan gick bra och efteråt hängde jag med Patty ett par timmar. Vi skulle egentligen åkt in till Factoria för att gå på Red Robins och äta pommes, men vi orkade inte kolla busstider (eftersom Patty engligt lagen inte får köra mig någonstans förens i april), så vi stannade hemma och åt popcorn framför några Parenthood avsnitt istället.
 
Min fredagskväll spenderades på golvet i gymnastikhallen då jag inte kunde träna. Hade kramper från helvetet och trodde jag skulle dö (nästan), så jag bestämde mig nästan för att jag aldrig någonsin kommer vilja ha barn om det kommer göra så ont plus lite till. Min värdpappa kom och hämtade mig och jag har blivit omhändertagen av världens bästa värdfamilj, åt förmodligen alldeles för mycket tabletter än vad som är bra för min lever och har legat i sängen en timme. Men allt känns mycket bättre nu så jag ska sova och börja tagga inför att åka ner till Ranchen i morgon. Ska förmodligen rida lite och vara med kusinerna :)
 
 
Bild från i somras (min födelsedag för att vara exakt) på min lilljänta jag saknar massor!
 
 

Kommentarer
Postat av: Lilly

Saknar dig också älskade storasyster <3

2013-01-05 @ 08:54:02
Postat av: Sverigebrud

Varför får du inte åka med den där party? :o

Svar: När man får körkort här så får man inte skjutsa andra under 18 i bilen om de inte är familjemedlemmar det första 6 månaderna :)
Helena Frestadius

2013-01-05 @ 23:24:35
Postat av: Sverigebruden igen

Patty***

2013-01-05 @ 23:24:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0