It's Friday!

Wohoo, äntligen fredag! Dagen började med efterrättstävling i min "foods-klass" och sedan flöt dagen på bara bra. När jag kom hem hade jag ett tv maraton. Kollar på Parenthood, såklart! Himla bra serie, typ som Modern Family fast mycket bättre! Träningen gick himla bra speciellt för att vara en fredags träning. Lärde mig en ny barr-rutin och var på bra humör. När jag kom hem så blev vi bjudna över till grannarna för chocolate chip cookies och kidsen lekte, så vi kom nyss hem igen och ska kika påett till avsnitt av Parenthood med mina värdföräldrar. 
 
Denna helg kommer vara en 3 dagars, eftersom det är Martin Luther King, Jr day på måndag. så i morgon ska Karina ha poolparty som födelsedags kalas och resten av helgen blir det förmodligen plugg inför finals nästa vecka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0