Last meet and Senior Night

Igårkväll hade gymnastiklaget våran sista "normala" tävling för säsongen. Tyvärr var vi på Bellevue High School och deras matta som vi voltar och dansar på är sten hård och fluffig. Helt värdelöst rent ut sagt. Men tävligen gick hyffsat bra, långt ifrån den bästa, men alla var lite nedstämda för att det var sista tävlingen så det kändes inte så bra. Men vi hade Senior Night när tävlingen var slut, vilket innebär att alla seniors hade deras sista gymnastiktävling (förutom Kingco, districts och state tävlingarna) innan de åker iväg till college, så laget säger hejdå till dem och de får en "goodie bag" och ballonger. Jag blev superglad att de räknade mig som en senior eftersom att det är mitt första och sista år sorgligt nog. Önskar att jag kunde komma tillbaka nästa år och träna här igen! 
 
Vi hade även en "secret pal" lek som går ut på att varje person i laget får i uppgift att köpa en liten present för 5 bucks (ca 35kr) till en annan person i laget och skriva ett brev/kort om personen. Trixet med leken är att man inte får veta vem man får presenten från, så man måste be någon annan ge presenten till sin person. Efter tävlingen får man veta vem sin secret pal var och njuta av godiset man fick. :) Jag pppskattade verkligen leken och min secret pal var Danny! :) Han hade fixat en superfin nyckelring som skulle påminna mig om Seattle! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0