New Years, Happy 2013!

I lördags firade jul för sista gången med Kurts familj. Himla mysigt med fotboll på tv, massor med mat, några barn som springer runt och "Bop-It!"-spelande! Hela kvällen avslutades med film. När vi vaknade åt vi värsta frukosten med våfflor, bröd, potatisgratäng, pannkakor, juice osv. Efter frukost och allt firande åkte jag till Catsle Ice på söndagen för att åka skridskor med Zack och sedan åkte vi hem till oss för att kika på tv/film och äta middag. 
Efter allt julfirande började vi fixa inför nyårsfesten vi skulle ha hemma hos oss. Allt som allt var vi 21 pers som åt middag, spelade spel, kikade på film, firade nyår och kollade på the ball drop i NewYork vid tolvslaget. Efter tolv gick alla kidsen och la sig och de resterande 10 vuxna var uppe och pratade (läs:de drack jag kollade på) och hade kul. 
 
Så idag har vi bara tagit det lugnt, städat och jag har pluggat lite granna, för skolan börjar ju imorgon... om jag ska se det från den positiva sidan så har jag "sovmorgon" imorgon till åtta och det är bara en tredagars-vecka! 

 

Kommentarer
Postat av: e-Louise

Vilket festande ni har haft. Ser och låter jättemysigt. Lycka till med skolan nu igen. Kram

2013-01-02 @ 15:57:46
Postat av: Maria

Snygga tights!

2013-01-09 @ 14:56:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0