Sun Mountain Lodge part 4 - going home

Idag var det lite sorgligt att åka hem, men det känns skönt att det är måndag och att vi fick en extra dag ledigt :)
Därför fick förmiddagen bestå av packning och frukost, och resten av dagen av bilåkning, sovning och äta mat av olika slag på Subway, Starbucks och glass på DairyQueen. Resten av kvällen har jag pluggat och packat upp alla kläder jag lyckats klämma ner i alla mina väskor! Nu är jag redo för sängen för jag är verkligen helt utmattad av allt bilåkande i 5 timmar!
(bild från i söndags)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken fantastisk helg. Visste inte att Trudy och Per var med. Kul! Blir lite avis på alla dina äventyr ;)

2013-01-15 @ 09:35:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0