Tisdag, finals-stress

Hej på er! Det börjar verkligen märkas på skolan att alla stressar inför finals som är nästa vecka! Finals är alltså ett terminsprov som man har i varje ämne i slutet av terminen, och betyget på provet avgör ofta hur bra ditt betyg blir senare. För att lägga lite extra press och stress på alla Juniors (den klass jag är i), så kommer betygen de får nu efter jul och till sommaren vara de betyg de får när de ska söka in till College. Så under denna vecka kommer vi förbereda oss inför Finals proven och uppsatserna, för att nästa vecka ha proven och avsluta terminen. Som tur är har jag inget att oroa mig över då inga av mina betyg här räknas, mer än att jag måste ha godkänt (D eller högre) för att hålla på med gymnastik. Om man inte har godkänt så får man inte vara med på meets och tävla. 
 
Ikväll blir det gymnastikträning igen som vanligt! Känns som det var evigheter sen jag var på träningen fast det egentligen bara var 4 dagar sen. 
t
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0