Nordstrom sale and 8 seconds

I onsdags åkte jag och Stina in till BellSquare för att shoppa på Nordstroms Anniversary Sale :) Vi bokade en personlig assistent (låter värsta snobbigt, men man var tvungen att ha en eftersom de riktiga rean inte hade börjat än) och köpte lite kläder och skor. Jag fick med mig två stickade tröjor, ett par jeans, springtights, skringskor och ett par converse. Problemet är bara att jag har alldeles för mycket saker att ta med mig hem, så jag har lite packnings problem...
 
När jag kom hem åkte jag upp till Patty för att träffa hennes pappa som bor i Cali i normala fall.. Så vi gick ut och åt på mexicansk restaurang. Riktigt trevligt var det :)
 
Under kvällen hade jag och Stina filmkväll och såg 8 seconds. Det är en cowboy film, som slutar värsta sorgligt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0