4 vildingar, kakor och filmkväll

Dagen startade väldigt lugnt idag kan jag säga.. jag lyckades somna om och sova en timme till efter Karina sprang runt i huset och skrek halvåtta på en lördag morgon. Blev ensam ett tag och städade, duschade och sånt där som känns bra att vara klar med när man är färdig. Skypade med mor och vän innan Zack kom över och vi gjorde "svenska" pannkakor och jobbade på en Engelska uppgift. 
 
Därefter blev allt vildare och vildare, jag skulle barnvakta kidsen + grannarnas döttrar under kväller. Totalt 4 barn åldrarna 6-8. wohoo! De sprang runt ööööverallt och dansade helgalna danser innan vi åt subway middag. Sedan pysslade vi med att dekorera gigantiska kaninkakor med godis och kikade på Madagaskar 3 och Kalle och Chokladfabriken. Overall en lyckad barnvaktingskväll, även om de var uppe till elva på kvällen och jag förväntade mig att de skulle somna, så jag tycker jag förtjänade mina 120 dollar (ca 800 kr) :)
 
Min lilla kanin,
Lukas kanin (bilden under)
sötaste grannen :)
 
trött barnvaktare som ska barnvakta halv åtta på morgonen imorgon! wehoo
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej du snygging. Du blev väl jättesnygg i håret. Du får bra betalt för barnvakt men jag förstår att du fick slia för dem också. Kidsen älskar dig jkan jag tänka.
Kram från Mormor

2013-03-17 @ 19:51:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0