Gymnastik och sovmorgon, två tummar upp!

Heeej!
Väldigt dåligt med uppdatering nuförtiden känner jag, men det händer inte så värst mycket känns det som.
En liten gymnastik update:
Jag började om med "Tumbling och Trampolin(TNT)"gymnastiken igår och idag var det AG som gällde. Känner verkligen att jag tycker om båda träningarna väldigt mycket. När jag kom tillbaka till TNT igår så tyckte alla att det var kul att se mig igen och att jag kom tillbaka, så det kändes väldigt bra att komma tillbaka efter 3 månaders uppehåll. Ag-träningen gick också väldigt bra idag! Snart sitter kippen på barren, överslaget på hoppet och jag körde helskruv på matta/fristående golvet! Började även träna inför tsucka på hoppet lite smått, även omdet kommer ta år och dar innan jag klarar det!
 
Skolupdate:
Alla sophmores (de som är ett år yngre än mig) kommer skriva HSPE-tests tisdag, onsdag och torsdag morgon. HSPE är som nationella proven i Sverige som alla sophmores i "public schools" måste ta för att ta examen i Washington. Detta innebär att alla Juniors och Seniors börjar kl10 varje dag och har kortare lektioner fram tills torsdag och imorgon, onsdag, då vi normalt har sovmorgon kommer vi bara gå tills 12.16 (två timmar kortare) av någon andledning. Därför kommer lektionerna bara vara 18 minuter långa. Wohooo! Känns bra att allt är lugnt i skolan just nu!
 
Allmän update om livet just nu:
Allt är toppen här, stortrivs i min familj och det känns väldigt bra att komma igång med träning igen. Jag har skypat med mamma och lillasyster litegranna och pratat med folk hemifrån vilket känns väldigt skönt. Jag gick på Bio med Zack i söndags. Vi såg OZ, the great and powerful, vilket var en liten besvikelse men det var ändå en ganska bra film.
 
Några favoriter just nu är:
favorit...
...mat "lagat" hemma: sweet potato tater tots! Utan tvekan. Kurts hemmagjorda "Healthy three cheese chicken pasta" är också en favvo!
...tv-serie: Parenthood, har dock sett alla avsnitt från alla 4 säsonger...
...spel: 4 pics 1 word, klarade dock ut det spelet, och "icomania."

 
Alla ni som äter oliver...? är det normalt att sätta oliver på fingertopparna innan man äter dem eller är det en amerikansk grej?
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan Hjärtat. Skönt att höra att du har det bra. Jag förstår inte allt du skriver om gymnastiken, men förstår ändå att du tycker det är kul och att du gör framsteg. Sköt om dig. Bamsekraaaaaaaam Påminn Stina att hon skulle ta reda på litet data om Gertuds Pappa m.m.

Svar: ska påminna henne! kraaaamis!
Helena Frestadius

2013-03-14 @ 20:46:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0