håret

Jag färgade håret lite impulsivt i förrgår (torsdags) så jag inte behöve ha en hemsk utväxt och jag fattede äntligen att jag inte passar i blondt hår. Det är nog inte riktigt min grej eftersom jag alltid säger att jag har brunt hår och bruna ögon om någon frågar (vilket inte är sant då jag inte ens har bruna ögon längre...) Det är inte en superstor skillnad, skulle säga att det är mörkblondt och nästan liiiite rött i rätt ljus nu. Men det känns mycket bättre att ha håret mörkare igen även om jag ser hemskt blek ut. Nog pratat om håret mitt, nu ska jag kika lite på "the hobbit" och sova innan jag ska upp och vakta kidsen hela morgonen!
 
hahah ser inte ens ut som att jag fixat håret på bilderna nedanför upptäckte jag nu, nåväl..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0