Ikea

Idag är det St. Patrick's Day här (irrländsk högtid då alla har på sig grönt). Jag barnvaktade på morgonen och vi gjode våfflor i brödrosten till frukost, american style, med nutella och grädde. Jag skypade med pappsen och Jassi innan Stina och Kurt kom hem. 
 
Sedan drog vi på IKEA, åt köttbullar och mjukglass och köpte lingonsylt. yum! Köpte lite annan mat också som princesstårta, mjukt tunnbröd och gräddsås. Det är ganska kul att gå på IKEA då jag känner igen hela sortimentet och vet att jag har hälften av det hemma i Sverige så det är mysigt och kul.
 
Efter IKEA åkte vi och cyklade med kidsen och Lukas lärde sig cykla helt själv idag! Grattis till honom :) Nu ska jag lägga mig tidigt och kika på "the Hobbit" i sängen. Det var hur länge sen som helst jag såg en film på datorn och jag insåg att det är underskattat! 
haha ja, de har Mac & cheese och friterad kyckling på menyn som inte ens finns i sverige... kan inte fatta hur Lukas valde det istället för köttbullar.
 
 Nattiii, puss!

Kommentarer
Postat av: Hanna.G

Mysig dag, kram <3

Svar: Kramis <3
Helena Frestadius

2013-03-18 @ 20:21:11
URL: http://hannagiidlund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0